Tervetuloa Minun Sivustolleni!

Joo eli welcome to Mimmin pandamainen blogi ;).Tykkään panfusta paljon ja myös niistä jotka lukee blogiani.Vannon kautta kiven ja kannon ettei tätä blogia poisteta ;).Eli maittavia lukuhetkiä teille pandaset!Ja myöskin kivoja lukuhetkiä!

sunnuntai 3. lokakuuta 2010

Kultiskuvia + jotain kuvia

Niin joo kuvia tulee...Ja Ne menee reunan yli ;( Yritän AINA rajata ne mut "!@# Ne menee aina näkymättömiks ;(.No täs kuvat..(laitan alas ettei mee lukioiden kuvaan ;D)



































Okei....
Hmm...Joo ;D


KokkiSokki xD Oi anteeeksi ;O.MiniMouse on Uuusiiiiiiin lukija!!!Jee!



Niin kommeeenthoikaaa!P.S. toi on kopioitu Anskumurun sivulta!
Ooo noi on mun lemppari kirjoja!Toi kirja ooon mulla!Oon sen eka lainaaja jee!Oih toi on koskettava tarina ;( Oon tuon kirjan EKA LUKIJA USKOKAA TAI ELKÄÄ JIIIHAAA!

Toi on Soturikissat Manga ;) Toi joka hyökkää on Harmaaraita ja toinen on Ruska eli kun se tulee klaaniiin se on Tulitassu ja sitten Tulisydän...(se on nyt klaanin varapäällikkö...)

Toi on Osa 1 Se eka kirja oli osa 4.

Niin pliiis lue blogiani ja lähetä kommentteja!
By:Anskumuru.Kerro kommenteissa mitä haluat blogiini!
By:Anskumuru.Ethän kopioi kiitos?Anskumurun sivul on kopioi osake!
Ävvws...



Momo!Pitää mennä heippuli keippuli!(Kultispäivänä pääsin tonne oi kiitos kiitos kiiitos kiitos kiitos kiitos kiitos kiitos kiitos kiiiiiiiiiiiiiiiiiitos!
P.S. Kommentoikaaa pliide!

1 kommentti:

  1. Moi mimmi ! Mul on toi Soturi kissat , villiin luontoon ! Se on super hyvä !!!!!

    VastaaPoista