Tervetuloa Minun Sivustolleni!

Joo eli welcome to Mimmin pandamainen blogi ;).Tykkään panfusta paljon ja myös niistä jotka lukee blogiani.Vannon kautta kiven ja kannon ettei tätä blogia poisteta ;).Eli maittavia lukuhetkiä teille pandaset!Ja myöskin kivoja lukuhetkiä!

perjantai 8. lokakuuta 2010

Lintu laulu + minä itse HamHam!

Maailmaan mä avaraan jos mennä voisin vaaeltamaan
ja voisin nähdä kaiken sen,
myös paikan niin lämpöisen.
Mikä ohjaa kohtaloa?
Mikä on ollut ainiaan?
Mailmaan mä avaraan,
Jos mennä voisin vaaeltamaan.
ja voisin nähdä kaiken sen,
mi viepi ihmisen onnehen.

Kaihoten,nyt katselen,
kun lentää tuolla lintu pienoinen,
Se lentää korkealle saa,
ja näkee kauniin kauniin maan.
Täällä nurmet metsät vihannoi,
puut vetten pintaan heijastua voi.
Miksi jäisin ikävään
kun lintu siivin lähtee lentämään?
Mä lapsi maahan olen vain,
ja täällä tehtäväni sain.

Vaiikka joskus vaeltaa,
mä voisin kauas merienkin taa.
En omaa mataa tahdo unhoittaa,
Mä silti tahdo milloinkaan,
Minne vaiheissani joudunkin,
Taas mieli tänne palaa takaisin.
Niin kuin muuttolinnun tie,
ain elon polku varmaan kotiin vie,
Ja mielen lämmön saa,
tää kaunis,armas synnyinmaa.


Eikö ollu koskettava ja ihana laulu?Me lauletaan tota musiikkin tunnilla ;).Mutta nyt HamHam kirjoittaa!
Joo eli kait Mimmi on kertonut minusta?Ai ei kovin paljon?No sitten kerron!
-Ikä: Empäs kerro ähäkutti!;)
-Nimi: HamHam
-Lempiruoka: Pottumuusi ja savulohi!Tietty!
-Lempiaine koulussa: Kuvis,Puukässä,ruokatunti,musiikki ja tekstiili.
-Lempijuoma: No sepäs taitaa olla tee!
-Missä asun?: Asun Bambutie 5 :essä.
Noh siinnä oli vähän tietoo!Ainiin lempieläimeni ovat kissa,hamsteri ja koira.Olettekos ottanut sen pöllön jo?Ahaa ette siis!Minä olen ja Mimmin myös mutta kjeh tiedättekö että HaLLoWeEn on tulossa? Äwws minun ja Hamhamin  luokkalainen järkkää Halloween juhlat!Niin ja siel on karkkia,sipsejä ja cocista!Äaahaha!Ja Sse ja Mimmi tekee esityksen koulusta ja ja ja......Noh mennään nyt asiaan!Selvä laitetaan kuvaaat!
 Toin piirsi Mimmi!Eiks ookki makee?Ainakin minusta on!!!!
 Toi on siis musta makee!Klunks miten voi piirtää noin hienojaaa`?Minä haluun nimmarin!
Hehee,se kyllä on tässä-raaps raaps,Tossa!Oi kiitti!(Käy laittamassa kehykseen:)
Nnoniiin!Vihdoinkin yksin enpäs ole kirjoittanut kovin hyviä juttuja...Taidan tehdä tuonne osion "Miten blogi tehdään?" Ja sitten sivun "Haukuus sivu".Tulin ja löysin matkalla arvaa mitä löysiiiin!Noh?  Löysin Pances Smanggersin vai mikä onkaan Evan nimmarin Uuuu uuuu uuuu!!Wau se on tosi löytö! :O Mutta sittenhän sinun pitää kehystää sekin ;).Noniinpä mutta sanon pandalaisille että Mimmi laittaa uuden yläkuvan jos se enää saa sitä yläkuvaa siihen  ylööööös!Heipsun pandaset!!(Juoksee huoneeseen kehystämään).Niin itse asiassa voitte nyt kommentoida ihan vapaasti kun laitoin nimettömät jne...kommentoikaa!Ainiin nyt minä menen tekee ne lisäsivut ;))).


Tassuttain:
Mimmi112 ja HamHam ♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti