Tervetuloa Minun Sivustolleni!

Joo eli welcome to Mimmin pandamainen blogi ;).Tykkään panfusta paljon ja myös niistä jotka lukee blogiani.Vannon kautta kiven ja kannon ettei tätä blogia poisteta ;).Eli maittavia lukuhetkiä teille pandaset!Ja myöskin kivoja lukuhetkiä!

keskiviikko 6. lokakuuta 2010

Panda kuvia + Halloween!!

Halloween tulee!Niin ja kommenteissa voi kommentoida sain sinne sen että Anonyymitkin eli ne joilla ei oo blogii jne voi kirjottaa!Mahahtivaista!Tässä kuviani mitä oon piirtäny (ELÄ KOPIOI!)
Onks toi hieno????Äwwsss!
Nyt vähä Halloweenimaista äähahahahahaha!
Hmm mielestäni ruma...xD

Kesä!Oi kesä kesä kesä!Huomioittehan että olen tehny t kuvat itse!!!Älä kopioi!
Halloween kuviaaaaa:
Hehee pääkallo!!!Kommentoikaa!
Kopioitu Musin sivulta ihan tosi xD


Niin ja täällä käyvä uusi kamuni on sitten HamHam!HamHamin väri on Punainen.

4 kommenttia:

  1. Totaa toi klikkaa itsesi Panfuun-kuva ei oo kopioitavien puolella vaan mun omia kuvia eli otathan pois kiits ;)

    VastaaPoista
  2. Selvä!Kiva kun nyt sain nää ihme nimetön url ...;)

    VastaaPoista
  3. Hienot asut! Toi noita on paras noista.

    VastaaPoista
  4. hienoi asui ja kiva kun oot käyny mun blogissa kopiomassa ja muutenkin =) sulla on hieno blogii!!!!!!! xD

    VastaaPoista