Tervetuloa Minun Sivustolleni!

Joo eli welcome to Mimmin pandamainen blogi ;).Tykkään panfusta paljon ja myös niistä jotka lukee blogiani.Vannon kautta kiven ja kannon ettei tätä blogia poisteta ;).Eli maittavia lukuhetkiä teille pandaset!Ja myöskin kivoja lukuhetkiä!

perjantai 29. lokakuuta 2010

Kultispäivä ja Bonez on...

Kultapanda päivä!!Jippii!Pääsin tasolle 41!En tasokoneen avulla!No Bonez osottautuikin Carl carusoksi ;D.Miksiköhän se teki jekun?Eihän nyt ole aprilli päivä!(Aprilli,grilli ;D).Muutes huomasin että Anskumurun sivulla joku on käyttänyt nimimerkkiä HamHam1!Ja kiroillut!En usko että se on minun kamuni!Joku on käyttäny sen nimimerkkiä!No ihan sama...Panfussa on tuunattu tanssisali uuteen uskoon!Wow!Käykää kattoo!Amular ja Joshua tulee sine!
Voih mä en saa koskaan tota valkosta poijjes!Tossa on se tuunattu linnan sali!Eikö ookkin makee?Oon minulla muitakin kuvia mutta nyt haluan puuuhuuaa!Tossa oon siis nelkyt tasol mutta nyt oon 41 tasolla!
Kiitos (aktiivuuteni?!)Olen oikeasti laiska...Nytkin olen pelannut noin 2 tuntia koneella....No tulin eilen leiriltä!Olipas naama sotkettu....xD
Tossa olen asussa en tajua miks tää teksti mnee nii oudostiiiiii!!!
Tossa olen minä...Ei kovin kauhee?Kertokaa komenteissa!,D
Tossa olen merirosvo!Hiio hoi ja merten soi!Mminut herättää tyhmä koi ;D.Ijaijai mul o oikee jalka ihan sika kipee ;/Onneks syyslomaa on viikko ;D.
Toi on Guig Serverg pelistä!Pääsin tasolle 3(taisiis en jaksanu jatkaa...)Ja tuli rutosti rahaa siinnä pelissä(mut pandalla sain vaan 441 muistaakseni ;).
Tossa se tuunattu paikka nyt on ;)Toivottavasti kerkeette käydä ihastelemassa Amulaa ja Joshuaa!Siel on myös KarMiVaa MusIkkiA.
Hirrrrviöpieeeerruu xDToi on mun maja aika tylsä en jaksa tuunata sitä koska seuraavana päivänä maja on kuitenkin kadonnu ja kaikki kultistavarat ;/.Laitoin sentään yhen tavaran majaan xD.

Jenkku ja minä ;))) Eli siis Minimouse ;) Mutta tiedättekö miksi sanon MiniMousea Jenkuksi ?No siksi koska olemme tunteneet kauan ennen Panfua!Sitten Jjenkku vaihtoi nimen Minimouseksi ;).Kerrankin eräs panda kysyi kun mä ja Jenkku oltiin sen majassa ja sanoin Minimousea Jjenkuks niin se kysy; -Ootteko te serkkuja?' xD No ei nyt sentää!
Ja loppuun minun kuva!Tossa olen 41 tasolla!Kukastakin sen huomaa ;).Eli uskotteko nyt?Varmasti!Enhän minä huijaa ;D.Harmi kun nuo paintin "valkoset" reunat tulee tohon ;/.No eipä sille voi mitään...kun teen gimpillä niin ne kuvat ei mene tähän blogiin xD.Sellasta se on!Halloween on Maarraaskuussaa ja joulukin on tulossa!Mmeillä sato eilen mahtavasti lunta mut nyt ne on sulanu pois xD.Eilen olin kaupungissa..(hohhoijjaaaa...)Ja ostettiin sisäpelikengät liikkaan..Hoaaaah!Tänään oli pakko konkta jalan takia ;/ Nnyt kokeilin kävelyä enää ei satu paljon !!Jesss!Aamulla pelain Leikkari ja Chars Min Over Mutant peliä!!Ääääärrr!Löysin monta voodoo nukkea ja menin kouluun mut voi ;/....En päässy minnekkään ja jouduin sammuttaa koneen voih..Hheippa voodoo nuket!Ja pelasi n moonta tuntia joten 'ääääärrrrr hmph kehtaakiin!No panfusta(mik mä en puhu siitä?``)Panfussa tapasin monia pandoja...mul on nyt 926 kamua!!Ja löysin myös Nupun tanssisalistaa!Lisäsin kamuks ja jee se vastas siihen!!(Vaikkei puhunukkaan vissin tilttas tai bannattu veikkaan et tilttas koska oli ruuhkaa..;)Ttietokone sekos mun majassa tuli muka et mul on synttärit!Happyyy !!!AArgh!Happy!Happy!(eli iloinen).Joo saan ehkä pikku tv-seen tanssimaton joululahjaks !!!!;DMun kamulla on tanssimatto vähänkö makee ;D.Ja söin samalla suklaata kun pelasin Ppanfua vaikken ees tykkää yhtään suklaasta xD.Ppanfussa oli tosi kivaa kun ne ihme Halloween vaatteet oli siinnä ekalla sivulla mut etin noita pukua mut sitä ei ollu!Ainut oikea Halloween noita puuttuu...;/.Ttai sit katoin väärin xD.
Tulipas paljon tekstiä ;O.Mutta harmi kun kukaan ei kommentoi ;( kukaan ei oo ees osallistunu kisaan...Kiitos paljon kun ette osallistu ;(.Huonossa suosiossa poistan kohta blogini!(Ei ole mitään pilaa!)Ja se kisa loppuu sit viikon päästä..Sunnuntaina..Jos ees kukaan osallistuu ;(.Kiitos jos osallistuisitte!
Terveisin;
Mimmi112

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti