Tervetuloa Minun Sivustolleni!

Joo eli welcome to Mimmin pandamainen blogi ;).Tykkään panfusta paljon ja myös niistä jotka lukee blogiani.Vannon kautta kiven ja kannon ettei tätä blogia poisteta ;).Eli maittavia lukuhetkiä teille pandaset!Ja myöskin kivoja lukuhetkiä!

perjantai 12. marraskuuta 2010

Kultapandapäivää!;;;))

Kultapanda päivä on tänään!Mahtavaa!Ja oletteko tehneet Maurin polun?Mä  oon!Hih haluan näyttäää kuviaaaa!!!
osaan rajata kuvat jes!

Otin salaa garyn profiilista kuvan!Heh!
Tossa olen mä mä mä!

Ja taas minä!Kauankohan tätä jatkuu? ;)
Tuon nappasin eilen!

Minäpä minä!Taas vaatteet vaihtunu xD Oletteko tekin semmosia vaatteen vaihtajia? xD
Tuossa minun "tuunattu huone"vaihdoin vaan majan ja laitoin jalkapallo säkin xD
Tuonkin otin eilen!
Kamariahan se siinnä!Se oli eilen rannalla ja tänään tuo kuva otettiin silti tänään.

Tuo oli se Kamarian yllätys!Apua minä palan tossa ihan mustaksi xD
Toivon että kommentoisitte xD Vaihdan maanantaina tai tänään jos kerkeen niin yläkuvaa...enäähän ei ole halloweennnn!Mutta

2 kommenttia:

  1. Osaisitko selittää miten kuvat saa rajattua ilman sitä valkosta?Olisin tosi kiitollinen!Jos voit neuvoo niin oon TOOOOOOOOOSSSSSSSIIIIIIIIIII ilonen!Kiitän jo etukäteen,jos vaikka osaisit auttaa;D

    VastaaPoista
  2. balettipanda: Joo eli meet painttii kun oot ottanu sen kuvan niin paina liitä(tiiät jo) sit rajaat sen kuvan ja painat"leikkaa" sitte siihen tulee valkosta mistä oot leikannu sit painat "poista kuva" no en osaa selittää mutkun painan "avaa" niin siinnä tulee niitä mun kuvia ja kun se kuva tulee niin siinnä tulee semmosta harmaata aluetta.Sit poistan sen kuvan siitä ja painan taas "liitä" niin se leikattu kuva tulee siihen.Sit vielä niistä reunoista tihennän sitä(niistä sinisistä pisteitä) Toivottavasti älysit mut laitan maanantaina(kait)Ohjeet tarkemmin! eli kuvina.T.Mimmi112(sori oli noiiin sekava

    VastaaPoista