Tervetuloa Minun Sivustolleni!

Joo eli welcome to Mimmin pandamainen blogi ;).Tykkään panfusta paljon ja myös niistä jotka lukee blogiani.Vannon kautta kiven ja kannon ettei tätä blogia poisteta ;).Eli maittavia lukuhetkiä teille pandaset!Ja myöskin kivoja lukuhetkiä!

lauantai 20. marraskuuta 2010

Panfusta pitkästä aikaa ;D

Moikkuli pandaset!
Sori en ole käynyt päivittelemässä kun en ole kerennyt...Ja iloisia uutisia!Manny saa iglun valmiiksi huomiseen mennessä eli on syytä juhlia!Ellei jotain yllättävää tapahdu ;0.Tosi kuin vesi ;) sillä tässä Mannysta kuva joka kertoo kaiken niistä bileistä!Ja haluatte kait tietää eetä olen saanut jolukalenterin valmiiksi ;).Jee!Tein sen vaivalla joten älkää sitten kopioiko sitä!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Eli Avajaiset alkavat sunnuntaina ja jatkuvat tiistaihin asti.Niistä tulee viileät kemut!Tai siis jäätävät!Eikö olekkin ihanaa ;) Mutta ajatelkaapas jos joku panda ei ole vielä kerännyt niitä jäitä!Siltä jää huvi kesken ;/ ellei sitten Panfu ole kiltti ja näytä iglua kaikille!No se jää arvailun varaan....Kuulitteko että Max ei vissiin pääse kun se on tippunut sinne uima-altaaseen ;D.No minullakin on yskä ja nuha kun jäädyin siinnä altaassa xD Haluatteko nähä kuvan?Selvä tässä se on :(Heh)
Minä jäädyin altaassa ihan jääkalikaksi asti xD Onneksi pandaset pelastivat minut ja veivät linnan torniin sulaamaan xD.Olipas Kamarialla ihmettelemistä kun minut kannettiin sisälle xD.No Max ei jäätynyt ihan tuolla lailla..tietääkseni...No siitäs sain minä kun kokeilin onko vesi tarpeeksi lämmintä.Sähköpostilla on saanu jo kranssin!Toivottavasti se ei kuihdu kesken joulun ;) ja tänään olen koko ajan Panfussa niin näin kun aika moni oli viidakossa ;D.Tungosta kerrakseen!

Kauheeaa oli Tiede.Panda!No täytyy myöntää että olen aika neropatti xD Harmi että saan ehkä rillit...;/Mutta kun kokeilin veljeni rillejä näin aivan mahtavasti!Täytyy myöntää että niistä on hyötyä!Mun on pakko laittaa kuvia kun läpätän koko ajan rilli,rilli,...
Ajan kuliksi tein tollasen ;) Älkää kopioiko tein ton vaivalla!

Noo kyllä minä atshiu!Teihin luatan pandaset ;).Ja minulla on nyt oli 1000 ystävää!Wuhuu!Ja kunnian saa Lilapanda!Harmi että jotkut luulee et oon ITE kiroillu muka Panfussa ;/ Sillä VELJENI ovat sen takana!Toivottavasti ymmärätte ;)'
P.S tässä vielä todistus tuhannesta ystävästäni:
Terveisin vekkuli Mimmi pandanne!
P.s. Toivottavasti en laita LIIKAA kuvia ;D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti