Tervetuloa Minun Sivustolleni!

Joo eli welcome to Mimmin pandamainen blogi ;).Tykkään panfusta paljon ja myös niistä jotka lukee blogiani.Vannon kautta kiven ja kannon ettei tätä blogia poisteta ;).Eli maittavia lukuhetkiä teille pandaset!Ja myöskin kivoja lukuhetkiä!

sunnuntai 14. marraskuuta 2010

Moi moi moi!

Ihmettelin että mitääää!kolme kommenttia oli jo tullut viime tekstailuunn...mutta anskumurullappa tulee kymmeniä viestejä Ollalllaaa!Ja huomasin(tai tiesin) että olen chuchukin viikonpanda!Kiitos chuchu!Ainiin voitte tänäänkin tehdä sitä lyhtypolkua niin saatte sen yllätyksen!;D(muistaakseni....)Ja hyvää isäinpäivää!Minä olen jo vienyt lahjat ja "Pannulapun" Jonka minun isä ripustaa seinälle xD.Muttaaahh..Ppanfussa otin monia kuvia..(Jälleen!)Huomatkaa että en mahda itselleni mitään...Aijjoo käykäähän katsomassa se tarina(siihen on tullut yksi kuva jatkoa xD).Huomatkaa että en jaksa ottaa Siihen tarinaan kuvia muttaahh...Ihan sama!Tänään olin tuolla Lillin puumajassa ja otin sieltä parit kuvat...
Lilli vilkuttaa tuossa ja tuolla maton päällä oleva on TOMMI.Lillillä oli aikas paljon bollyja ja pokopetsejä mut mikäs siinnä jos haluaa että ne kaikki ryöppyävät ovesta sisään ja ulos xD.Harmi kun mulla on tuo äänijuttu päällä mutta siitä ei kuulu mitään...
Llilli tuossa on xD.Minusta tuo on tosi kaunis puku!Onko teistäkin?No mä oon ostanu ton keltasen pandavärin ja ton pinkin hupparin.Harmi ettei oo enää kultapanda päivä ;/.Ja kun meillä oli ollu tietokone rikki niin kun menin Panfuun niin olin kultapanda!Sitten kun kirjauduin ulos olin tavis ;/.
Unh -Mistä sait Maxin ystäväks?Kuulkaa enhän minä muista!xD on se ollu niin kauan kamuna xD.Koko kysymys yllättikin minut xD Tuolla oli samaan aikaan bloggari katak!Juteltiin katakin kanssa ja tässäpä siitä juttelu kuva:
Ihmettelettekö miks katak sanoo: Oikeassaelämässä?No kun sen isä on sille velkaa sata euroo xD Ensin en uskonu mut sitten vakuutuin xD.
Tossa se ihanapupuhalisöpö woody taas on!♥Ävvvwwss se on todella ihana!Tuli woodysta mieleen et anskumuru osaa tehä tosi makeita yläkuvia!No ansku ei tee vissiin paintilla niinku mä?No en tiiä!
Käykää Panfussa!Aamulla siellä oli A-I-K-A ruuhkaisaa mutta kellohan on jo 10 xD.
Kiiruhdanpas tästä Panfuun!
Heippatititi hei!


tosta kuva jutusta on näköjää tullu tapa ;) mutta nyt se on vaan eri kuva ja tallilta otettu!Moimoi!Ja ainii!Mul on nyt kymmenen lukijaa ja pokaalin saa chuchu!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti