Tervetuloa Minun Sivustolleni!

Joo eli welcome to Mimmin pandamainen blogi ;).Tykkään panfusta paljon ja myös niistä jotka lukee blogiani.Vannon kautta kiven ja kannon ettei tätä blogia poisteta ;).Eli maittavia lukuhetkiä teille pandaset!Ja myöskin kivoja lukuhetkiä!

perjantai 26. marraskuuta 2010

Kultapandapäivä + Ruma uusi yläkuva

Taas ihana kultispäivä!Otsin ansku"weetien" ihanan bloggari asun ja pidin sitä melkein koko päivän ;)
Nii -in pakko myöntää että se asu on niin ikiihana että....
Tosi kauniit hiukset,hattu kengät,housut ja puku!Wow!Kiitos bloggarilleme ansku"weetielle" tästä asusta!!(Aivan mahtava asu vielä kerran x))
heh montaminua ;) oli tosi helppo tehä ;0
Anteeksi etten kirjoita ikinä niin paljon!Mutta tänään me saatiin joulunäytöksen osat niin minä olen joulupukki x) Hou hou hou!Olletekos olleet kilttejä pandoja?xD
Bloggarit ja muut pandat!Kommentoisitteko kiitos?Ja liittyisitte lukiaksi?Kiitos!  Tota ei saa kopioida!(Ei missään nimessä!)
Tiesittekö että minun blogiani EI OLE ENÄÄ PANFUN BLOGIT OSIOSSA!!!!Nyyh toivottavasti Max ja Ella korjaavat minut takaisin sinne ;) Kkiitos HamHam1 B...jollekin en muista nimee...Ja muille pandoille jotka ovat äänestäneet minua kuukauden bloggariksi :) veikkaan et kuukauden bloggari on yhmm...katak!Noo en tiiä....EI se niin tärkeetä oo :) Mutta minu Chuchu:k antsaisi voiton sen yläkuva on ihan HUIPPU!!!!Ja tekstit jne!Haluaisin kertoa vähän runoja..!Kertokaa kommenteissa mikä oli teistä paras runo!Tästä se alkaa ensimmäinen runo:


Kauas lensit pois,
Tiesin ettei sua mikään takas tois.
Mut kaipaus jääpi sydämmeeni,
Se on rankempaa kuin 12 tunnin treeni.
Sillä aina vaan,
sua muistaa saan.

2.
Kello kohta kuusi,
joulupukki huusi,
korjaa nytten luusi,
pese saippualla suusi,
ja tee jo se muusi.
Koska se roikkui puussa,
käpy oli suussa,
ötökkä oli kuussa,
ja sillä oli joulumieli luussa.

3.
Jouluna iloinen mieli on,
ei se saa olla onneton.
Musta kissa vaikka olis'
epäonnee ei se tois!
Kalkkunaa,makrillia,
mehua ja silliä.
Saa jouluna napostella,
korkean kuusen alla.

4.
Vaik'en  olis maan päällä,
kestäisin sitä säällä kuin säällä,
mutta jos liukastuisin jäällä,
se sattuisi paljon täällä.
Eli sydämmessäin koskee.
mutta olen rohkee.

5.
Jouluyönä onpi rankkaa,
niin on sumusta ja sankkaa.
Joulupukki porojansa,
hoivaa niinkuin vauva lasta.
Kaikki nyt on valmista vain,
siksi kaverin uuden sain.

HUOM!!!Olen keksinyt runot ITSE!Älä kopioi tai suutun ja mustaksi muutun!Äänestäkää mikä on paras runo.Esim 1 2 3 4 5 .
Hei hei!

6 kommenttia:

  1. Moikka! Tää sinun blogis on hieno eikä se ylä kuva oo ruma!

    VastaaPoista
  2. chuchu: Kiitos kiitos ;) Kiitos paljon chuchu!

    T.Mimmi112

    VastaaPoista
  3. Hei Mimmi112. Kiitos kun veikkaat minua :)Ja muuten se 1 runo oli niin ihana..Muistin viime kerralla sun blogisi osoitteen ulkoa.Ja nyt.Hih!Luulin etä olet poistanut koko blogin!Olen samaa mieltä chuchun kanssa!Tassuttain ja ilonen Panda katak.

    VastaaPoista
  4. Katak: Kiitos paljon ;) Sun blogi on sika makee :) Nii -in Panfu blogissa ei ainakaan mulla oo sitä mun blogin nimee siinnä.Outoo :0 T.Mimmi112

    VastaaPoista
  5. Ykkönen oli tietysti mun mielestä paras vaikka vähä surullinenki!Haittaako jos laitan se mun päiväkirjaan mut en tee sille mitään???

    VastaaPoista
  6. sikamakee mun blogi?WOOW kiits ;)

    VastaaPoista