Tervetuloa Minun Sivustolleni!

Joo eli welcome to Mimmin pandamainen blogi ;).Tykkään panfusta paljon ja myös niistä jotka lukee blogiani.Vannon kautta kiven ja kannon ettei tätä blogia poisteta ;).Eli maittavia lukuhetkiä teille pandaset!Ja myöskin kivoja lukuhetkiä!

lauantai 13. marraskuuta 2010

Panfuilua

Panfusta tänään....Olen vaihtanut tuon yläkuvan parempaan koska enää ei ole halloween...
Muutes Max oli eilen Panfussa illalla tulivuorella!Oon nähny maxin ennenkin...Aargh!Olin koko ajan maxin vieressä tässäpä kuvia:
Tossa pyysin Maxia vilkuttamaan!Ja Max sano mulle kun se tuli niin: Thanks Mimmi!AAJJAJAJJAJAJ!Tpssa Max on Ilmassa khej xD

Kun joku kysy et Mikä on maxin lempiruoka niin lihapullathan ne sieltä tuli xD
Tossa Max pelas minipeliä...Oikein aargh minipeli Maxin mielestä xD
Tuossa Maxin profiili kuva otin sen tänään....Super Blogger Maxi!!!!!
Ton otin tänään eli minä ja miramari2 vanhoja tuttuja niinkuin MiniMousekin ;)

Tonkin otin tänään....Minä olen ensimmäinen kuussa käviä!Jihuuu!xD

Eilen otin ninniminnin profiilista kuvan...


Tossa minä ja miramari2 sättäillään Minimousen chatissa!Ähäkutti vain miramari2 mä ja Minimouse tietää mis se on :).Siel on aina ihana rauha...
Aivan iiihhhaaannaa rauha!Mutta nyt menen pois!
Heippati rallaa!
T.Mimmi112

4 kommenttia:

  1. Olen täällä vaan vilma sairanen ja olen chuchu.

    VastaaPoista
  2. mikä chatti se on ees
    p.s oisikko munkin lukija ko oon teidänkin

    VastaaPoista
  3. yhyy en oo nähy maxia byähähää terveisin vovvo ♥ ♥☻

    VastaaPoista