Tervetuloa Minun Sivustolleni!

Joo eli welcome to Mimmin pandamainen blogi ;).Tykkään panfusta paljon ja myös niistä jotka lukee blogiani.Vannon kautta kiven ja kannon ettei tätä blogia poisteta ;).Eli maittavia lukuhetkiä teille pandaset!Ja myöskin kivoja lukuhetkiä!

lauantai 27. marraskuuta 2010

Panfussa tapahtuu :)

Panfun takka!Eikö olekkin kaunis?Takka on valmis jo HUOMENNA!Vau!Iglu kin on ollu jo....öö....4 päivää!Tänään Panfussa oli hauskaa tapasin nimittäin Unen ja Taijan!Taika teki sarjiksensa loppuun ja minä  Uni hän Taika oli siinnä viimesessä kuvassa :).Minä tein Taijan kanssa tarinan(taas)Joka on tullut Tarinat-Osioon.Käykää kattomassa myös eilen tullut tarina!Huomaattehan etten ole niitä parhaita tarinan keksijöitä....Mutta keksin sen Panfu vaarassa tarinat ite toisen ite ja kolmannen ite.Mutta kiitos Taijalle tarinassa olemisesta!Mitäs  te toivotte joululahjaksi?Mä toivon ainakin sipsipussin x).Ja jotain muuta...Katsotaan nyt....Huomenna on ensimmäinen adventti sunnuntai!Wow!Keskiviikkona(muistaakseni)Saa jo avata joulukalenterin ekan luukun!Ja silloin minä laitan MINUN tekemän kalenterin :) Haluaisin nyt laittaa Unen ja Taijan kuvat sekä eilisestä goldpanda(kultapanda)päivästä kuvan rippeitä!Toivottavasti Uni ja Taika ovat tyytyväisi näihin kuviin :)
Tuossa on Uni tosi makee tyyppi kone tilttaa aina x) Uni tuli kun olin Taijan majassa katselemassa mitä Taika tekee ja Taika sano et Uni tulee kohta :) Ja sittenhän se tulikin vaikkei ihan heti :) Ja seuraavaksi vuorossa Taijan kuva...
Taikakin on makee tyyppi ja tommonen Minis-panda x) Kumma juttu hän on pieni vaikkei oo ees kultapanda (?) No jaa...Sitten sain "perhe"potretin x))
Tuo on muutes Taijan maja..!Vähänkö siisti maja olikin :0 olisittepa nähneet ;0 Söin aamu"palaksi" makaroni laatikkoa vaikken edes pidä siitä!Hyih!No aamupala on meillä aina meil ei oo lounasta välipalaa jne...vaan saa aina kun tulee nälkä tai jano niin ottaa jääkaapista ruokaa!
MiniMouse!Vihdoinkin nään tätäkin "PientäHiirtä" ;) Tuo oli Panfun disko kello jotain kuus tai seittämän...muistaakseni ;) Taas minulla on tuo räppi lippis päässä!
Suklaapanduliini ja minä mininä ööh olikos se Turrin majassa muistaakseni!?


Tuo sika kuva on makee!Se käyttää tota vauva hymiöö!En oo tiennykkään muttas oottekos te tiennyt??Ettekä ole kertoneet minulle??Skandaali! x)
Tossa on Minimouse ja mä ja minä bollyt laivan päällä!Ihahahahhahaha!Iiihahhaa!Oli hauskaahahahha!x ) Tää on mun eniten käytetty hymiö: x)
 Minä veikkaan että Kissafani123 tai katak ja chuchu on kuukauden bloggareita mut on muakin äänestetty :0 Musta tää blogi on surkee kun melkein kukaan ei kommentoi...Mutta kiitos lukioille ja kommentoijille!Kiitos paljon ja onkin aika sanoa :
Hei hei! T.Mimmi112

3 kommenttia:

  1. Onnea, pääsit mukaan Kuukauden bloggariäänestykseen! :D Käy katsomassa Ellan ja Maxin blogista. ;)

    VastaaPoista
  2. MiniMouse:Joo kiitoksia ;)) Säkin pääsit!Kiitos paljon ja onnee sullekki :))) T.Mimmi112

    VastaaPoista
  3. mä en ole vielä lukenut sun blogista tippaakaan mutta ajattelin et mä voisin nyt kirjottaa tähän sun blogiin kun mä itse oon aika varma et sitkun mä oon lukenut sun blogin niin en jaksa laittaa mitään kommentteja terkkuja.tarannee

    VastaaPoista