Tervetuloa Minun Sivustolleni!

Joo eli welcome to Mimmin pandamainen blogi ;).Tykkään panfusta paljon ja myös niistä jotka lukee blogiani.Vannon kautta kiven ja kannon ettei tätä blogia poisteta ;).Eli maittavia lukuhetkiä teille pandaset!Ja myöskin kivoja lukuhetkiä!

lauantai 13. marraskuuta 2010

Heipä hei!

Hei pandat!Olin tänään chuchukin kanssa siis illalla mutten kovin paljoa...Tänne tuli viikonpanda joka on chuchu!Onnea chuchu!Ainiin...Kohta mulla on 10 lukijaa!Jjee!No anskumurullappa on yli 150 lukijaa...Ansku rulaa ;D Panfussa hölmistyin kun eilen Max vaan pölähti siihen xD.Ja nyt vuorossa:Kuvia!Sori laitan aina niin hirveesti kuvia että en paljon kirjottakaa!;D. Mutta toivottavasti ymmärätte kun nyt osaa rajata kuvia niin haluaa heti laittaa ihan sikana niitä kuvia!;D Mutta ekana kuva vuoron saaaa.....Woody!Kuva on sit otettu chuchukin majasta.
 Eiks tuo Woody ookki söpö?Musta Woodyt on ihan super söpöjä!Vaikkei niitä minulla olekkaan..toisin kuin green(vihreä)bolly..Mutta en voi ruokkia sitä kun tarten kultapaketin voih!
Toi on omistettu MiniMouselle eli vain hän saa kopioida sen omalle sivulleen!Ole hyvä MiniMmouse ;).
 Minä hyppään sieltä maa uimalan hyppy jutusta xD Istun ilmassa...Joogaan ilmassa....Lennään kuin lintu ilmassa xD.Minusta tuossa toisella silmällä pitäs olla silmälappu kun siinnä ei oo silmää xD.
 Mestarin taideteos!Mestari on maalannut tuon ihan itse ja tyrkkäsi sen minulle kun siihen tuli näkymättömissä ole tuhru xD.Oonneksii hän ei tyrkännyt sitä muille!
 Ja siinnä on itse Viikonpanda!Chuchu viikonpanda!Viiiiiikkkkoooonppppaaandddaaaa!Oh miksi mä teen kaikesta aina niin ison jutun?xD Max ja Ellakin pelästy rillipörröö...raukkaparka oli vissin niin kiintynyt Ellaan ja Maxiin xD
Mutta heippa!

4 kommenttia:

  1. Wow! Kiitti kun sä laitoit mut viikon pandaks! Ja oon nyt sun lukija ja oon muute sun lukijoissa vilma sairanen.

    VastaaPoista
  2. Tai olen sittenkin oma itseni...

    VastaaPoista
  3. Oleppas hyvä ;) T.Mimmi112

    VastaaPoista